:)

Sunday, October 30, 2011

serba salah

" eh Farah, bak sini la blog kau. nak gak baca apa kau mengarut kat blog kau"
" hah? hahaha. nanti lah aku bagi"

ni perbualan aku dengan mamat yang baru aku naek kan nama dia kat entry bawah ni. tak nak berdebar pulak kan. dah la dia memang tengah online time tu. gila apa. jadi, perlu ke aku nak bagi address blog aku ni. dah nak mampos. obvious bebebo kotnya aku mengata dia.

tapi buat tak tahu adalah jalan yang terbaik. agaknya la

anyway, tadi pegi fun fair. bab bab menjahanamkan duit memang hebat. tak pasal-pasal lesap RM50 aku. haish. baru dapat gaji da bankrap balik. naseb takde mamat- mamat jambu sebagai penggalak aku nak lesapkan duit dengan lebih banyak.

dah la, nak tido. esok cuti.

4 comments:

-MiNt- said...

hahahha...xyah bagi!!lagi sebulan je lu nak tinggalkan alam pekerjaan ni.jangan cari pasal bai.

Unknown said...

kah kah kah. dia bukan officemate wa bai malangnya. we will meet each other EVERY WEEK!

-MiNt- said...

owh!!i thot ur officemate...takkan ur housemate???HAHAHHA...ke rumm8 lu?hahahah

Unknown said...

no lah, someone yang wa dah kenal lama. haha