:)

Wednesday, October 26, 2011

Relationship.


Aku rasa, aku pernah buat status pasal benda ni kat facebook aku. Dah lama lah tapinya kan. Macam ni lah, ada orang yang terdekat ngan korang tak straight. Apa korang buat? Tak straight kat sini bukan bermaksud tulang belakang dia bengkok ke, jalan kengkang ke kan. Alah, means lelaki tapi berpasangan dengan lelaki jugak. ataupun perempuan berpasangan dengan perempuan. weird kan. aku rasa semua orang perasan kowt. yelah, ngan kau guna "kau, aku" tapi bila ngan partner dia tu "saya, awak". maen sms, call sepanjang masa.

ni just pandangan mata kasar aku lah. tapi weirdkan, even kau bestfriend pun takdenya nak sms, call 24jam. tanya bila nak balik, keluar dengan sapa, tengah buat apa. maybe kalau perempuan tu takde lah weird sangat tapi bagi aku kalau lelaki yang buat camtu, agak pelik.. atau, mungkin aku je kot yang pikir bukan-bukan, hopefully, aku je yang pikir bukan-bukan. tapi kalau betul, GELI weh!

haha.tak tahu lah nak what ever kan or apa. entah lah. tapi kalau korang ada kat tempat aku, what will you do?

anyway, baru lepas makan pizza. alah, pizza yang ada 7 jenis cheese tu. ni semua salah beautiful nara ngan Hanis Zalikha punya blog lah yang promote pasal pizza tu. tak pasal-pasal dah mengidam. dan nasib baik idaman dah tercapai. so, boleh tidur dengan aman, hek.


2 comments:

poyotito said...

memang pelik laa jenis gini, dalam friend list gua pun ada juga yang jenis gini. ikut hati nok aje keh pergi lempang.

Unknown said...

kan kan kan! gila apa lelaki sama laki guna suara terhalus yang ada just sebab nak pujuk jangan balik dulu. geli.