:)

Thursday, November 10, 2011

Sumpah, kau annoying!


seriously, dah lah aku menyimpan tabiat-minum-clorox-sebagai-jalan-penyelesaian as bad side of kau. memang secara jujur dan ikhlasnya, aku tak berkenan sebab menyusahkan aku, sekarang lagi mau cari pasal kan.

soalan-soalan seperti, jom lah pegi Singapore. Jom pegi sana, pegi sini.. aku dah bosan okay nak jawab sebab alasannya tetap sama. Aku belum start kerja properly, so aku takde duit. Duit elaun yang pakcik kau bagi ni tak cukup okay. ya, tak cukup. aku kena divide RM500 ni kepada banyak bahagian.

kau pun patutnya, boleh bosan kowt dengar jawapan aku. sedap je cakap kan, alah bawak je lah RM200 pegi sana jalan-jalan ambil gambar. well, hello! senang je cakap kan.

tu dah satu hal.

hal lainnya, kenapalah nak guna pc aku just nak buat tengok Maharaja Lawak Mega. bukan aku kedekut ke apa, tapi secara logic nya dah lah tengah kerja. aku ni budak practical, kena la leave a nice impression kan. kau lain lah, orang yang boss minat (wekkk!) semua yang kau mintak sure dapat. even cuti minum clorox pun gaji jalan and lagi best dapat RM400. dan akibatnya, gaji bulan 9 aku just dapat RM250 je. what the hell. nanti, lepas 30/11 ni kau boleh amek pc ni tengok lah apa kau nak tengok. tutorial make up ke, pakai hijab ke Maharaja Lawak ke, hape ke. kalw kau nak telan pun sumpah aku tak kesah.

dah la suka mengendeng time aku baca blog, dan paling annoying sekali tak paham apa isi blog and judge the owner of the blog. hey hey hey! serious menyampah. lagi satu yang paling penting, i hate people touch my body. especially people that left her/his bad impression on me. dah la aku ni memang suka judge orang dulu, so kau adalah tergolong dalam orang yang betul sangkaan aku. be matured sikit lah. sangat menyampah bila orang hit me at one spot so many times. maybe sekali dua tu aku tegur gelak-gelak, then aku elak-elak. tapi bila aku dah buat bodoh, maknanya kau dah berjaya buat aku menyampah dengan kau sepenuh hati.

last sekali, stop lah paksa aku teman kau pegi Angsana. penat woih. aku nak gak stay kat ofis hari jumaat dan tidur. sebab pegi Angsana tiap-tiap minggu sangat membosankan. sumpah!

okay, sekarang nak kena start sambung tulis report LI aku. any time soon, En.Syamsul, lecturer kesayangan LeBai nak datang evaluate. ke ke ke

9 comments:

-MiNt- said...

OMG! since when he become my fav lecturer..hahaha..when is he coming?..

Unknown said...

lol sejak wa bosan. kalw wa bosan je, sesape pun boleh jadi favorite lu. hahaha

tak tahu lag. ada yang dah datang jumaat depan

-MiNt- said...

oh jyeah!haha...hantar final report sekali ke?

Unknown said...

tak tahu lah. takde apa2 memo pun untuk kitorang pasal li ni. kalw tak datang pun bagus. wa post je report. haha.

ke lu nak teman wa anta report? haha

-MiNt- said...

hahahah..bz ar bai..assignment mcm gila,pahtu lu tau je ar orng2 tua nyer cerewet cmner.

-MiNt- said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

hahaha.

wa paham. :)

hafizudin said...

Angsana tu apalah adanya.

Unknown said...

hafizudin: tahu takpe. kalw jalan2 time nak raya or ngan family okay la