:)

Sunday, August 1, 2010

mengEMAS


Ini,cerita tentang kerajinan saya. ;)

hari dimulakan dengan bangun di awal pagi, pkol 8.00pagi.awal la tu, dari korang..jangan persoalkan lagi ok, memang awal dah tu.pegi jemur baju kat ampaian bawah supaya baju2 saya boleh kering dan harum dek simbahan cahaya matahari..kemudian, saya pergi membersihkan diri.dan saya BREAKFAST harini.buat air melo yang ade cereal tu plus makan beskod crunch.sedap!nyummy nyummy..

rutin saya melayari internet memang tidak dapat dikikis.eh, kalw tak melayari internet mana nak tahu gosip2 artis doh!tak kesah la luar negara mahupun dalam negara.tapi saya prefer artis luar negara.hehehe.

bla bla bla.

pkol 1230 pegi lunch bersama Cot,as my room-mate, meon, shydah ana and nadia.pot pet pot pet.ngumpat2 Misz Nina ngan Noh Hujan kat cafe jap then naek bilik.oh ya, saya mengangkat jemuran yang saya sidai pkol 8.00 pg td.wah!kerajinan saya tak habes di situ sahaja ye, saya terus menunaikan solat fardhu Zohor .

dan, highlight kerajinan saya bermula selepas tu,setelah berpenat lelah mengemas dan melipat baju yang banyak gila nak mati.sampai pernah kne sound ngan Mas tau.hahaha..inilah hasilnya..


kemas kan?haha.and mostly barang2 saya adalah
dari product Johnson & Johnson.wangi lah!


banyk tak baju kurung saya,biasalah, kata anak taukeh kain.
tiap kali raya mahu 5 6 pasang.mengalahkan orang yang keja.

p/s: nak beli kaen yang murah2, bgtahu la.kowt2 saya boleh tolong.heh!


ni pulak ruangan tshirt, towel and pants.
banyak juga rupanya tshirt saya ya.tapi,
yang saya pakai yang side2 depan2 je.haha.kira yang nampak tu lah, yang
akan saya pakai.


wah.hebatkan saya.terasa bahagia je boleh mengemas barang2 tau.room-mate saya pn terkejut.oh, da lepas kemas tu.saya naek katil and tdo.hahaha.qada' tdo pagi td.2 jam kan saya awal.so, ptg ni saya tdo 2 jam lah.sekarang da pening.padan muka.

ok lah.nak blah  ni.bye

No comments: