:)

Tuesday, August 31, 2010

malas nak letak tajuk.


harini, aku mengabdikan hidup aku dengan sepunh jiwa dan raga berpulun habis habisan menyiapkan assignment Asset and Facilites Management. hambek kau, padan muka.

sapa suruh tangguh2 kerja.kan dah susah.dah dapat assignment 2 weeks ago, tapi 2 minggu la aku buat muka belagak and pandang sebelah mata je kat kertas assignment.start buat hari ahad, tapi semua main tulis2 tajuk kat atas je.pastu close, pergi tgk drama jepun..

**best wo drama jepun tu. Bloody Monday.dah la hero hensem, jalan cerita best..sapa lah yang tak tergoda. even, aku rasa ada certain part kat drama tu mcm tak logik, tapi kalw dah dasar pemalas and suka tangguh kerja, automatically jadik best.hahaa.tapi secara overallnya, memang best pn..hope ada Bloody Monday 3.kalw nak tgk, pergi kat Markiey punya sharing.download a, sebb aku dah delete..selamat berjaya.

berbalik pada niat sebenar aku tulis entry ni,skang tinggal assignment foundation and 3p. dah la, bosan a. oh, hari khames pagi2 aku dah balek.bye ump.hahaa.*over*

No comments: