:)

Tuesday, October 13, 2009

Missing You, Again and Again!!

ntah nape sejak due menjak ni aku lagi banyak pk sume org dalam salasilah family aku.rindu gle nak sembang2 ngan dak 3 orng sepupu aku ni.even diorang baru dlam lingkungan 1.5-4 tahun tp gle best sembang.topic pn ringan2 je..contohnye, knape monyet tu atas pokok akak??agak seswai a sembang ngan diorang kalw ade tekanan jiwa.
ow lupa,3 bradek ni anak pak andak aku.oleh sebab pak andak aku gle rajen lepak umah aku sampaikan diorang lg rapat dengan family aku berbanding dengan nenek diorang sendri.hehe..mcm da adek aku je rase.sampai ade skali nenek kitorang pernah sound pak andak aku
" uda tu mak ko ke????"
sume berpunca ade skali tu pak andak aku tros je drive keta die balek umah aku.blom singgah pn umah nenek aku.tp pak andak aku cool je..raya hartu pn die meluncr laju je pg umah aku dlu.xpn paling lama die lekat kat umah atuk aku tu sejam.pastu die da start enjin keta g umah aku. mugkin kepala otak die ngan mak aku xbnyk beza.maklumlah adek bradek.so, die lagi senang dok umah kakak die.wuteverla. tp bleh dikatakan die ni top most feveret uncle gak la.sebb sporting gle.xkedekut duet(isu xbg duet raya tahun ni tolak tepi)..kre bleh masuk kepala la.. tp sayang xleh nak letak gmbr die.sebb memang xde pn..ntah nape xde gmbr die.ke ade?ntah malas nak resize sebnarnye..dah la.gle bosan hidp.xpasal cte pasal pakcik.padahal rindu kat anak2 die. puteh, putri ngan danial.mish u!! balek a 30hb ni.jom naek moto.tengok monyet..

No comments: