:)

Wednesday, October 21, 2009

Lebai


kalw smalam smalmnye aku kalw boleh nak melompat dr tngkap  bilek aku  ke tingkap blok seblah, harini giliran Sang Lebai pulak.mungkin die xkan melompat ala ala aku, tp aku pasti die akn buat aktiviti yang lebih drastik drpd aku.aku pasti dan yakin.

sebab yang same.sebab2 yg xdapat nak direvealkan. bianh.

sekarang due2 da mcm angau.

Lebai xbrape nak angau sebb die JARANG JARANG terjadik.
tp aku, xbleh nak kate ape lah.
memng hampir habes.
siap boleh amek bau.HAHAHA.
ayat budak pmpuan saiko.ye, aku saiko.
esok2 bleh gila pulak.
ape ape pn,
just wanna wish Sang Lebai,

CHOOKAHAMNIDA, CHINGOO YAH!!!!


p/s:pasni kne baca dan aplikasi segala cara yang ade dalam Cleo!!

4 comments:

-MiNt- said...

wuuuu...
Tahniah jugak pada si Lebai.
hebat ar lu dengan sang lebai tu.

pehal lu bhwat entry bru tak kuar kat blog wa eh???pelik ar...

Unknown said...

Si Lebai lagi hebat dowh...
sanggup checking satu2..
klik satu satu..
sabar xsabr la kan Si Lebai.

wa pn xpaham knape.
bukan kat blog lu sorang je ok..blog sume org pn.
ape kejadahnye ntah.
menyampah btol...
buat blog baru kang..
padan muka..

-MiNt- said...

hebat ar si lebai tu...mesti dia hidup berpegang pada prinsip,"hendak seribu daya,tak hendak seribu dalih"...

pehal blog lu nie eh?pelik tul...wa pun tak dpt nak tolong..

Unknown said...

eh, si Lebai memng berpegang teguh ngan prinsip hidup dowh.tu yg berjaya.

bodoh kan?
rase nak lempang je.
mungkin ni akibat suke maen tekan2.kowt a..haha