:)

Wednesday, November 2, 2011

Kenangan.


Tak tahu lah, tapi sejak kebelakangan ni,aku asyik mimpi bestfriend (lelaki) aku sorang ni.
Lagi-lagi sejak Izzat dah takde ni.

dan lagu ni buat aku teringat kenangan kitorang time zaman sekolah rendah.
after tu, aku masuk asrama. sayangnya, relationship kitorang sampai aku tahun dua kat UMP je.
*we almost move on to a serious relationship, which was our parents wishes*
lepas tu, tak tahu mana silapnya, dia dah tak contact aku. dia pun dah ada steady girlfriend, and of course I am okay with that since I was in a relationship too.

seriousnya, aku miss kat dia. tapi everytime aku mimpi, takde pulak aku terpikir pasal dia pun before tidur tu.
lagi weird bila, mimpi tu macam berkait dan macam sambungan dari mimpi yang before ni.

apa- apa pun, aku hope dia sihat-sihat dan bahagia hendaknya.
semoga dia di jauhi mala petaka dan bencana.

auch, heartache.

notahujungkaki: sedar tak sedar dah 6 bulan Izzat pergi. Semoga rohnya di cucuri rahmat dah di tempatkan di tempat orang-orang yang di redhai dan beriman kepada Allah. Al-Fatihah.
notahujungkaki 2: senangnya girlfriend dia move on, dah in relationship dengan orang lain dah. kenapa aku pulak yang terlebih-lebih feeling ni.

No comments: