:)

Thursday, March 11, 2010

thursday.

for some big reasons, i feel so bad today!really..
i felt like crying. for something that completely no connection to me.
just because i like him.but surely not love.i am dying of jealousy.

yesterday night, when i saw him walking with the person that i really annoyed.
i told myself to be positive.always positive.
i keep on my mind,that they dont have any relationship.not more than a friends.really2 hope for that.

wooosh wooosh~~

argh!!
marah ke aku?ntah la.completely down.
wahaha.lagi down dr tak dapat jumpa K.A.seriously.aku tak paham la.kenapa mesti nak komen yang macam bangang je kat fb..
contoh2:
ya...but not enough thin...do you know more thin can make you more handsome+cute and even more like korean stlye o...haha...
ya lah!!!
more thin more handsome!!
like korean boy !!
 
ape da takde keje?cam taik lah!cam bangang je.rupa2nya orang yang bajet innocent ni la yang cam cibai je.konon muka baek, lemah lembut.tapi hampeh a.benci benci.
tapi yang buat i jadik positive balek bila sume komen tu before CNY.so sekarang MUNGKIN cerita da lain.aku tak tahu lah.
down, down, down..=(

aku rasa aku kena stop tules, sebab bila marah sume pn nak keluar.cam laju je tangan aku mencarut.
astaghfirullahal azim..

4 comments:

-MiNt- said...

lek2 bai...
cheer up!!!
hhahaha..
itu just friends kut
alah,kan wa dh bwk lu jumpa zhoumi td...hahahahha...

Unknown said...

hahha.
tu semalam punya cte.harini laen.
hahah..
tu ah, zhoumi gak penyejuk hati.
si spastik buat hal, zhoumi penyejuk mata.haha

-MiNt- said...

punya lah suci si zhoumi tu dlm hidup lu...but still dia tetap second after spastik..hahahha
kesian zhoumi.saja je td dia turun,sebb lu dh lama tak anta mail kat dia..ahhahah..

Unknown said...

tu ah.sian dia.
wa pn rasa camtu.tapi takkan nak bgtau dia today is my birthday!
hahhaa.
tapi kalaw wa let go si spastik pn, tetap ade 2 lagi bai.

Abbas and zhoumi!
hahaa