:)

Tuesday, March 9, 2010

heartbeat.



tajuk, entry takde kne mengena ngan gambar

waahaha.dah lama tak rasa camni.tetiba datang mood nak jatuh cinta lak kan?haha.gila geli ayat.tahap takleh blah punya.aku sendiri pn macam geli.haha.tak sure aku suka ke just suka tengok.hmm..and dalam masa setahun ni, dia a 1st malay guy aku ter'attract!

seriously!!berdebar ouh.double serious die takda la hensem sangat.dr taste aku tu, memang takde ciri2.tapi aku suka tgk dia.padahal bukan selalu pn tgk.ade la 4 kali kowt baru jumpa.owh, 5 kali a masuk dia tegur kat cafe...mula2 takde feeling pn, tapi lama2 dah sembang2 ngan dia, baru rasa cam best je dia ni.actually, 1st bukan dia yang aku tgk, tapi orang laen.tapi org laen tuh, cam tah pape je..and kebetulan dia termenonjolkan diri dia.haha.
aku tak tahu apa reason yang buat aku tertarik kat dia, tapi tu lah..aku selalu suka orang without a specific reason.i just like him because i like.full stop!tapi, secara seriousnya..dalam masa 2 tahun ni..ni 1st time aku serious suka orang yang nyata.bukan angan2.
kalw selalu aku suka someone yang percent nak dapat tu 0.01% tapi kali ni ade a 2% kowt.sebb kitorang da kenal, sama bahasa.both banyak cakap.haha.dia nampak cam bijak and not bad lah.kira ok la mata aku nak tengok dia..

ah, tapi pasni peluang nak jumpa tu tahap minus percent lah.dah la blaja jauh, kolej pn jauh..no good reason for both of us to coincidently meet.huhu.
agak sedih lah.:(

tapi my bestfriend kata, i will have a feeling into him for just a few days, then i will back to norm.tak tahulah kan.i am hoping so..
so, i am just be here like always.not make any move even i have found the link to connect to him.i just feel not so right when i am the one who start the step.

then, the best thing i can do is just wait and see.:)
everything will come back to norm.

till then, daaa~

p/s: really not me..

4 comments:

~meon~ said...

fall in love btul ni....xmain2....siyes btul ske K ek???hehe

Unknown said...

entah la on.
mcm was2 lagi a.haha

~meon~ said...

haish....cmne leh was2 ni...tetapkn hati....hehe

~meon~ said...

cmne leh was2 ni....tetpkn hati...hehe