:)

Tuesday, January 5, 2010

PERKASA.

haha.tajuk xde kena mengena dengan entry pn.ni sume sebb aku teringat pasal hal kat VVIP B malam td.boleh aku terlupa nama pengerusi perkasa.punya la penat pk sampai terpk name die Ghani, padahal name btol Fauzi..ade rhyme ke tak eh disitu?haha.gelak sakan lah..so, thank to Mr.Ghani@Poji for making my life brighter.owh, aku agak2 LeBai ngan Intan pn mungkin boleh terhibur bersama.

selepas mengalami kemurungan selama 4 hari after bercuti sem, then finally i can live my life calmly.ahaha.tak de pape pn..just a little matter, but the affect was great!i can smile happily and focus on my study.cewwwah!kononnye la.ngan PSM I yang harus dijalankan dengan cemerlang.oh yeah!tetbe..misi cari journal malm td agak berjaya.so, terpaksa aku bersengkang mata nak bace 36 journal pasal Thermal And Ventilation In Building.''best kan?''.huh!tp xpe, demi masa depan..

naek sem break, aktiviti aku mostly kat cafe.sampai boleh buat Club Lepak Cafe.aku percaya ramai orang nak join.tu ikowt bancian aku la.tapi mesti ramai lah.aku percaya..muka2 target pn da ade.Perjalanan sekitar Cafe sampai ke BPA da lali sangat dengan aku.mungkin sampai tahap aku boleh jalan straight menghala ke BPA dr Cafe even tutup mata.haha.punya a selalu aku lepak kan.entah bila masa nak stadi pn aku xsure.ahaha

semalam jumpe Abang and Adek.so sweet of them.with new image.just make them more attractive..haha.hmm,image baru En.Zhainal pn not bad lah.i heart u lah..



ish..nak cte banyk lagi.tp ade kelas pkol 3.and skang nak pg mkn.  okk..see u later..babai.rush ni...

2 comments:

Anonymous said...

huh??mana ada jumpa abang semalam?/
kan jumpa adik jer...
ke wa tak nampak?

-msZeyzoul-

Anonymous said...

jumpa kat faculty..
haha




ms.Leader