:)

Thursday, January 21, 2010

buat Mas.(nama sebenar)


td petang,

"farah, rugi ko tak balek skali ngan kitorang,
ade benda best sangat jadik..hihi"
sambil mata melirik kearah Mas.

"ape Mas?"
penuh curious.

"=)'
jeling arah Yana.

yana cerita,
"td Mas dah nak nanges, coz kaen baju kurung die hilang,
padahal dah letak dalam bakul baju dah."

"ye ke Mas??dah jumpa x??"

"=D"-Mas

"ade ke patut die pg letak kaen tu dalam tong sampah yang kat luar tu.
pastu siap tuduh2 aku plak yang buat dajal kat die.hahhaa"

"ye ah, ko mcm tengok2 pelik kat aku.tu yang aku terus tuduh ko...hahah"

"Mas siap demo,

ni seluar, ni baju..kain nye mana?(sambil angkat pakaian yang ada dalam bakul baju)
bayang Mas tengah ckp skang.

kecoh satu aras, kaen baju kurung Mas hilang.aku pn tolong la
carik2, siap tengok kat tangga,kot2 jatuh bawah ke,
kat ampaian.tapi tbe2 aku tergerak nak cek kat
dalam tong sampah.tengok2, skali memang ada kan.terus tak jadik nanges..hahah"

"haha.gila la ko Mas.gila jauh ko berangan"

"tu ah, before ni pn da 2 kali aku terbuang dalam tong sampah"

"haha.sengal la ko ni"



dedicated to Mas,




ini tong sampah.
kalw kat UMP, mostly kaler hitam.





yang ni plak bakul baju.
(buat2 xnampak je budak tu)


so Mas, please don confuse anymore okay??
owh, aku nak sertakan beberapa jalan penyelesaian, spy Mas xsalah letak kaen baju die lagi.
Mas, sila pilih jawapan dibawah.

a) letak tong sampah kat tempat yang die letak bakul kaen sekarang dan sebaliknye.ini kerana, Mas lebih cenderung menghala ke kawasan tong sampah dr bakul baju.
b) letak baku baju sebelah tong sampah.supaya Mas boleh buat pilihan.
c)  menggantikan bakul baju yang sedia ade, kepada tong sampah.


so Mas, what is ur choice??



3 comments:

mohad said...

selamat tahun baru...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
-MiNt- said...

hahhhahahAHHAHA..mas!!!
gler tak senonoh...
yg tuanya syahidah,tapi mas yg jd senile...mas mas..