:)

Wednesday, September 2, 2009

sayang.

salam. ah,rase fresh gile after balek berjumpa bunda and ayahanda(kekeke) amek berkat.ceceh..bertengkar ngan adek laki aku yang mulut macm perempuan.bergosip ngan adek perempuan aku yang konon2 pemalu padahal gatal...3 hari je balek, eh..4 hari la..seronok gila ok..curi2 makan ayam ngan seafood kat umah..curik2 ok.kalw parents i tau habes lah..tp sape surh masak..kalw da masak tu tentulah untuk dimakn ye x..so skang tanggungla akibatnye.. owh lupa nak ckp.aku alergic kat ayam and seafood.kesan memakn xdatng dalam mase yang lame pn.right after aku makn, mula a nak gatal2.terkeruk2 sana sini.dulu xde la worst camni skali..skang ni, aku kena makn 3 jenis ubat.da cam sakit kronik je..muka skang tengah mengelupas gila.kadang2 nak pg buat plastic surgery..tp macm la murahkan.pastu kalw da buat pn, macm la alergic aku ni bleh baik.so, makn je la ubat and sabar.sekarang serious shit kena jauhkn diri dr segala yang berkaitan dengan ayam mcm isi dah tentu.segala organ dalaman..mungkin bulu ayam pn patut dijauhkan.seafood harus dijauhkan..haish, muda2 nak kena berpantang.. atau mungkin aku dilahirkan sebagai vegetarian??maybe i should try..be a vegetarian.pergh..bleh ke??bleh ke??ntah la... kadang2 rase tertekan mestila xleh lari..tp what to do.tu lah dulu kutuk2 adek aku kena.skang da jadik kat aku lak..life is karma.lagi2 bila da akhir zaman ni.sume Allah balas on the spot..xkesahla kau buat jahat ke baik.tp mcm jahat lagi cepat je dibalas.atau mungkin segala kebaikan di balas juga, tp kita yang xperasan.tp jgn lak buat baik sebb nak balasan..nasihat diri sendiri je.. sangat xsabar nak balek umah.11 hb..serious shit..just focus on 2 other test.Test fluid jumaat malam ni.and RC design rabu depan..hopefully i will do it well.tbe2 rase masa da bnyk dibazrkan dengan benda2 yang KURANG berfaedah.ade faedahnya..haha. ok lah.actually bukan pasal alergic yang aku nak tules.haha.da lari topic.bese la, bab2 karangan ni memng lemah..lagi2 karangan BM..nak kata terer buat esei BI a ni??xde lah..tu lagi hampeh.tengah tunggu mase je En.Arif nak reject esei aku yang 3 pages tu..haish..mals gle nak buat esei..kne ade mood cam kat skolah.baru a idea mencurah2 ke ladang gandum..tbe2 nak makn coco crunch ngan susu.sedapnya..tp puasa.so, bersabar. this time i should stadi tp aku pg update blog.see, bab buang masa memng terer. k la.nak chow..papai

1 comment:

ajibah abol said...

tetiba mas tinggal phone die masa test fluid yang ari jumaat ni..
adeih mas, terkejut beruk wa!