:)

Wednesday, September 9, 2009

kenyang.

wah. petang td tepat jam 1805, tamat a aku punye dugaan terbesar dalam minggu ni.
TEST RC!
walwpn aku x fully jawb sume soalan, tp agak memuaskan sebb aku da buat yang terbaek untuk test ni.tpu la kalw aku kate aku xkesah ngan soalan yang aku xleh nak score tu, tp ntah la..mungkin disebabkan cuti da dekat gle.so, aku bleh a berpura2 xkesah padahal aku cuak gle skang ni bleh x..aku congak2 td ngan leezah, ntah2 markah aku xlebih 20 pn..gle bangang kan kalw teruk cm2..tp xpe, what past is past.Madam pn ckp cm2..dlam masa 2 jam, aku kena jawb 4 soalan yang kat bawh die ade lagi 2 anak.n soalan no 4 ade smpi brape anak ntah tp banyk la.soalan berkait plak tu.tension je..
"xpe la kalw awk xleh jawb yg ni, tp nnt test kenalah cover balek.kat umah cuti lame2 buat balek test td.assignment kne dpat fullmark.pas test ni sy nak brief pasal project kamu pulak.." madam Syariza.
tbe2 rase kesian kat die.sush payah ajar kitorang tp hasilnya xmembangga kan pn.sian die..first tyme masuk ke bidang lecturer da dapat task yang sush.xpe madam, nnt sy blaja rajen2..btol2 ni. actually kalw aku stadi kuat lagi sket bleh je jawb ngan jayanya.tp stadi pn da last minute, cne nak handal kat sume part.tu lah, xleh nak salahkan sesape.sendri mals, sendri la tanggung.kan?so, laen kal jgn tangguh keje.stadi especially.. ok lah.nak berlibur.esok masih ade keje yang tunggu.tp tbe2 ngantuk nak mati skang ni..cne ni..=)

No comments: