:)

Tuesday, August 25, 2009

xde setan pon.da tu sape?

aku dah terbelanje ngan bnyk gle kat bazar ptg td.kalw selalu tu bleh la salahkan setan. da skang nak salahkan sape??haish..konpius aku..xkan nak salahkan diri sendri kot.ni sume salah orang yang jual tu,,,nape goda aku..aku da la senang tergoda..mkanan pn satu..suka sangt nampak menarik.. ni aku da senak+bentak..sape nak tolong..pedih ulu hati lagi..da la gaviscon xde,cne nak sembuh ni.. kalw da kenyang gile cne nak mengulangkaji pelajaran..haish,..mata pn kalw dibiar buat keje sendri bleh menghala ke tdo ni..bahaya,bahaya, bahaya.. owh ye, esok quiz fluid buat hari jumaat..kurang sket beban nak tanggung.tp siap a jumaat tu.dengan assignment 2 nak jne submit..haish..tp alhamdulliaah, tanda2 nak kne saket jantung xkelihatan dah..stress pn da berkurang.. ok da la.nak g mandi..chow

No comments: