:)

Sunday, August 23, 2009

packed!

wah. aku akan bz sepanjang minggu ni n minggu depan. serius.btol2 serius kali ni. kalw xpecrcaya, meh aku berlagak dengan keje aku yang banyak ni
isnin 24August2009 ptg-quiz fluid mechanics lab rc class until 6.00pm rabu 26August2009 petang-mid term test project management RC class until 6.00pm malam-mid term test soil mechanics and geology khamis 27August2009 malam-mid term test fluid mechanics jumaat 28August2009 English class: submit expository writing 3 pages min envi: submit all assignment.
sangat jeles ngan adek2 aku yang ngah kat umah tu.sorang cuti sekolah seminggu.lagi sorang demam disyaki denggi.jeles gle sebb dapat buka pose dengan lauk pauk sedp2.jeles.jeles. skang aku ngah musykil boleh ke aku perform kat sume task yang aku kne completekan by this week ni.tanda2 awal stress aku da rasa seperti pening kpala sepanjang hari.rase panas satu badan.sensitif melampau2.rasa nak tampar org yang banyk ckp kat bazar ramadhan.nak terajang motor@basikal yang parking kat tempat aku nak lalu and bukan kat tempat parking.aku gemok a.bg a space BNYK2!!bodoh..see, emosional pn boleh masuk ni.. so, kalw tengok muka aku ketat2 tu..jgn la mengharapkan layanan kelas atasan dr aku sebb aku tengah kecelaruan la tu..bz.bz.mcm budak U lah plak..haish.. okok.stop mengarut n nak start stadi.kab report xsetel2 lagi ni.pening otak ni...tertekan. gtg. eh, doakan aku xmati tau..cuak juga ni. kowt2 terkena serangan jantung ke.. kk, gtg lagi sekali. bai.

No comments: