:)

Monday, October 4, 2010

I say Hello

helo helo helo,
sangat bosan buat kerja. ni just nak rest kejap la konon2nya. Macamlah concentrate sangat buat kerja. Assignment Facilities and Asset Management yang tak leh nak complete sebab tak brapa nak paham apa kehendak soalan. confius betul. last2 give up, update blog lagi best.



next week, SV suruh anta first draf chapter 4. Chapter 4 ni mengisahkan analysis PSM  aku. entahlah. ada mood nak buat, risaw tak siap tapi blur lah camne nak complete kan analysis. kalw soalan aku multiple choices boleh lagi lah aku nak pk2 kan. tapi try je buat dlu, so that esok aku boleh pg jumpa SV, bia dia komen nnt aku buat balek. atleast dah ada effort nak buat.



kerja bertimbun, yang bertimbun tak terbuat, tak pernah nak berkurang tapi maken bertimbun. esp FM.every week aku rasa dapat assignment. kalw tak dapat grade best tak tahu lah nak cakap ape.
group work ade 2 yang bertangguh, entrepreneurship, business plan. suka pg kelas tapi apa tah yang aku blaja aku pn tak tahu. lagi satu PM. WBS, work breakdown structure. FUHH!

3P bila dah part part design ni lagi mencabar. dengan autocad dah lupa secara melampau2 camne nak guna. pergh!! camne lah nak kerja. bengang kowt masuk2 kerja satu hapah tak tahu. malu.. ade setahun nak refresh semua yang dah blaja.




ok lah, nak sambung buat kerja.
till pen meet paper again. daa~



p/s: lets pray for our success!

No comments: