:)

Friday, December 25, 2009

Love Story.

setelah beberapa hari lari dari kenyataan, ahernye aku memberanikan diri menengok result final..kesudahannye cam bese la after menempuh onak dan duri, result final aku sedang2 aje.and last sem result is much better than this sem.tapi paling lega tengok RC aku lulus ok.punye cuak sepanjang cuti ni, last2 aku dah boleh maen skipping tanpa tersangkut dah.LEGA beb!!serius shit..die punye risaw sampai aku da pk kalw kne extend cne(simpangkan)..sipa nak pg pk nak keje part tyme malam2 kalw pointer bawah 2.hahha.terbayang aku tengah member2 laen bercanda(ewah!!) aku meredah embun malam pg carik duet nak bayar yuran.haha.mcm ayat bersamamu lak aku rase.

atleast, aku da hepi skang.

semalm, mcm yang kat berita gtau result PMR kua.and my last sister was this year PMR's candidate.die pg amek sendri sebb die memng macho pn..tp die gurl ok.aku ngan ma aku sangat anticipate ngan result die.so, kitorang tunggu je a.after tunggu punye tunggu, last2 die sms aku..
agak menyedihkan la result die..tgk muka my mom pn aku lak yang nak nanges.haha.sensitip lebih.Allah maybe menguji die.
so my dear sis..work hard for ur SPM.i will pray for u..

result UPSR ngan PMR boleh la tahan ok nye,kata orang just ckp2 makn tp boleh la ma n ayah aku nak bangga..tp result 2 org adek aku ni agk teruk. aku xpernah kne lecture spanjang tyme tu darjah 6-form3.so, bila diorang kne lecture ngan parents aku lak yang emo lebih.ntah..aku lak yang rase bersalah.maybe takdir xseblahkan diorang kowt.xpe, usha je banyk2..

tapi skang sume adek2 ngan aku2 skali kne beleter dr pagi jejak pagi esok,,sebb result aku pn teruk..huhu.sedih sebnarnye.aku tgk org laen makin pandai tp aku lak makin sengal bertingkat2...sdeh2..my aku xbersyukur.haha...

k lah..mals nak panjang2 cte.esok balek kuantan dah..
ZF, rindu awk!!
ahaks

No comments: