:)

Wednesday, December 2, 2009

Back To Basic.

wah..da hamper 3 minggu sem break.macmnye berat pn da bertambah 3 kali ganda.pergh..bnyk tu..mane tak, makan cukop, xpayah tahan napsu makan sebb sume free.kalw kat cafe kne tahan sket napsu tu sebb kne bayar..dah kat umah pehal nak tahan2.buat rugi je..pulak tu, xde niat langsung nak exercise..tp yang ringan2 mcm jalan dr dapur ke bilik, berlari setempat tetap tak dilupakan...[kononnye]

setelah lame berkonfrontasi dengan blogspot, akhernye entry2 aku berjaya melarikan diri dr rasukan `syok sendiri'.dah sebulan lebih kowt aku update blog mcm org psiko gle talak.dah a xde org bace..tah pape.kadang2 nak bukak blog pn male..tp pk2 balek, da a xde update kat blog orang laen kalw aku xbukak sape lagi nak bukak..

before cuti sem@habes exam aku memng da pasang niat nak keje.tambah pendapatan sampingan kata orang..tp dah 3 minggu cti aku tetap duduk tersadai kat umah.mana taknye, tv menyajikan cte2 yang buat aku rase berat hati nak tnggalkan die.dah a aku ni setia orngnye..

raya aji last week melantak ala ala rasa pose haritu.skang ni trauma nak naik penimbang.lagi2 yang automatic..kowt2 lebih berat mau berbunyik.mcm sah terjadik..

skang ni tengah menghabeskan masa terluang dengan aktiviti2 yang berfaedah.adek2 aku sebok nak on9..so aku malas nak bergaduh.da penat 21 tahun aku gaduh ngan diorang.jadik bia diorang nak on9 pn.aku kalw rajen n ade howt gossip yang wajar diketahui barui a aku usaha sket.

ok la, cte feveret da nak start.kne mandi nak jumpe hero cte.baru feel..
esok kalw tenet bergerak pantas, aku update lagi.ade howt gossip sebnarnye tp xde feel nak cte.
jumpe esok ok[kalw update]
bai~~

p/s:zhainal, miss u!ahaks

7 comments:

-MiNt- said...

bai..dah wa tak update,memang ar tak kuar...ahahhahah...

I miss leader too!..
eh..takleh2..
I miss Loqman chin!

Bianh...ahahhahahahha

Anonymous said...

ye ke?
apsal wa rse mcm bnyk je lu update tp wa xbace.hahahha.ke wa lupe?
haish..musykil2..

ah bai, lu punye bnyk pilihan, langi nak ngengada kan.
hahha.

ms.Leader

Anonymous said...

alah lek ar...
dia leader owh...nampaksgt yang dia paling menonjol sampai dpt gelaran Leader...
mcm kalau orang minat suju,mesti minat kat leuteuk kan...ahahahahh...

lama tak jumpa kuwt...kalau jumpa mesti wa xminat.sebab wa imagine muka dia lain.ahahahahah...maybe ini leader ciptaan wa...so,xde kena mengena ngan ZF...ahahahahh..
okok...maybe wa patut pergi bukak File XOXO..ahahahahha

-Miss Zeyzoul-

Anonymous said...

ahaha,perumpamaan xleh blah kan..tp malam tuh memang wa ingat a muka die n body die sampai bile2 a..tetbe je rse laen.berdebar2semacam.haha.serius ni bai.haha

hahha.alah, lu gak yang kate die pg buat plastic surgery.tp wa rse die pegi image consultant a.tuh a menarek je sejak due menjak ni.hahha..ramai lak yg tru rambut die..sbg contoh, leman.hahaha

ms.Leader

Anonymous said...

eh,..pehal lu nak kaitkan leman..dulu rambutm dia pendek,tu yang tercacak...pahtu lama kita tak jumpa n rambut dia dah pnjang..
tetiba teringat muka menggelabah XD..ahahahhah..kawaii!!!

bak kata wa,rambut leader tu takyah buat apa2..rambut baru bangun tido pun auto leh jd cmtu

-Miss Zeyzoul-

p/s:perbincangan semakin hangat!
adakah melambangkan kerinduan di jiwa??ahahahahh

Gler gedik ayat wa.

Anonymous said...

p/s: dah bleh buat satu entry baru die punye panjang ni.haha.

ye a, rmbut panjang pn agak2 a nak kibas2 rambut pn xpayah la dekat org jual aer kan??haha.

tp muka wan ceq mbong(wa ske sebut name die) kawai a..lagi2 tyme kua blok n confius nak pg mane.haha..safety first kowt, kua blok kne tengok kiri kanan.baru leh gerak.haha

ms.Leader

Anonymous said...

ahahhahaa...

wan che embong!!!kawaiii!!!

-Miss Zeyzoul-