:)

Monday, January 16, 2012

kesimpulan


... tengah meredah jam yang macam haram on the way balek keja tadi, boleh lah kiranya aku simpulkan sesuatu yang selalu berlegar-legar(ceh) dalam kepala otak aku selama ni

"kenapa lah semua lelaki chinese semuanya hensem-hensem. lenchai-lenchai je"

apa yang aku boleh pikir tadi siang,

" sebab mestilah aku tengok yang hensem dan lenchai-lenchai je. apa jadahnya aku nak usha yang tak hensem kan. sama lah theory ni boleh jugak guna kat malay. lagi-lagi bila kat jam. keindahan ciptaan Allah tu kita kena hargai. hahaha"

ok. entry takde motif.

lagi satu,

kenapa kalw chinese couple berpayung-payung tak nampak annoying and nampak sweet je? kalw malay punya couple, rasa nak hempuk je.
kenapa eh?

4 comments:

mintismeen said...

wa kagum ar dgn lu bai...semenjak dah ber-career ni..entry lu semua berbaur kematangan...wa mcm adore jugak lah.

Unknown said...

lu nganjing wa ke apa? haha. benci!

-MiNt- said...

btul ar...wa SERIOUS!

Unknown said...

tak tahu lah nak bangga ke nak segan.heh