:)

Wednesday, January 19, 2011

new entry

edit: punya la lama tak update, sampai lupa letak tajuk.

edit 2: aku nak customize blog bagi cun. apsal tak leh eh. gila kepala hotak.kuno nak mampos.


pergh. Lama gila tak update blog. Busy la konon kononnya. Mengalahkan orang yang pegi practical. Gila ke apa. Nak sign in blog, tengok2 dah laen eh. Bedebar jugak. Kowt takleh masuk kang camne. Kowt blog ni da lupa aku tuan dia ke. ok, tak kelaka. Tapi serius bedebar. Tak tipu.


rasa nak aktif balek menulis.ce ce ceh. sebab tadi pg baca blog lama. alah, yang dekat friendster dulu. aku rasa blog lama aku lagi best. ok, Best gila. sebb sana punya cerita adalah reality. kat cni aku banyak berangan takde motif dan tah pape je. Menyampah dengan diri sendiri. Patut bm B3. karangan xde isi. Padan muka.


lagipn leezah, my new room mate (ganti tempat amalina) suruh aku update. kan kan kan leezah. jadi, tunggu aku buat comeback ok. hahaha. sape tah nak tunggu. Mengarut, mengarut.

pasni aku nak update secara serius.takde dah fantasi fantasi kejadah. Kalw aku rajen aku update pasal leader. HAHAHA. okay, ni berangan. tapi aku suka dia walau aku tahu aku takkan dapat punya.melaenkan aku hot macam Angelina Jolie. okay, aku 100%  laen dr beliau.


okay.bai

2 comments:

Awan said...

bagus mengupdate.hehehhe,aku baca owes.owes update taw.kita kan bz,mmg xbyk masa xterluang.:DD

Unknown said...

haha.bz gila sampai saket pinggang.hahahha