:)

Monday, November 2, 2009

La-La-La

oh, entry ni xde kne mengena dengan entry mint dengan lalala land die.la la la ni mcm perkataan yang annoying kalw kite sebut bila orng tengah marah kte..sbg contoh;

Sotong: eh, ko ingat sume oarng bleh pk mende yang same cm ko pk ke?
sotong kurita: eh ske hati la..
Sotong: tp tolong la paham sket...(blablabla)

blom sempat si Sotong menghabeskan ayatnye..si sotong kurita da menyampuk..

sotong kurita: lalala(buat2 xdengar)

paham??xpaham dah.xpayah sush2 nak pk.xpenting pn..

skang tengah pening kepala mcm ade cancer je.ceh, padahal xpernah tau pn rasenye cmne..mintak2 dijauhkan..

oh, pening kepala ni mungkin sbb da 4 hari x dapat vitamin yg sepatutnye..sesungguhnye vitamin tu penting la sangat.haissh..bleh la lupa bawk balek kan..

lupe nak cte.pengalaman paling xbest.trpaksa naek bas selama 4jam++ dari segamat ke kuantan.supposenye just 3 jam je.n minit ke 30 lepas 3 jam tu aku da bleh berlepak2 dlam bilek.tp disebbkan ade jambatan runtuh kat jalan menghala Kuantan-segamat, Segamat-kuantan..terpaksa la aku mengharungi sush payah hidp ni.standart meen balek ump dr kL.die naek bas pkol 230 n sampai lebih kurang aku je.dalam 530..aku xtau la teruk mane runtuhnye tu tp saket pinggang owh..serius shit!haha.

entry paling ntah pape.sebb otak glenye xstabil..rase nak hantuk kepla je..


 tapi semlam masa aku tengok melodi(haha) aku discover ade sorang ni hensem gle kat pencalonan AJL.hensem dowh.gmbar atas ni amek kat yahoo je.xpernah lak terpk nak save gmbr die.mybe pasni bleh buat folder baru name nubhan.gle special treatment aku pg kat die.tu a, nak special treatment, sila jadikan diri anda hensem.haha.nubhan telah mematikan telahan aku selama beberapa bulan ni yang m'sia tiada lelaki kacak.rupe2nye wujud lagi. jadik xpayah risw..

owh, next week ade 3 paper final berderet deret.tp aku rilek2 lagi..ntah bila nak start berusha kan..haish..

saket kepala la weh..

p/s: ucapan tahniah buat Lebai kerana berjaya memulakan langkah.dan ucapan tahniah kepada dri sendri berjaya mengenali someone for 3 weeks.congrats, my dear self!!

tata

No comments: