:)

Monday, July 18, 2011

career woman, pfft

Hola to everybody!! 

woah, akhirnya beban yang dah di tanggung selama berminggu minggu dan memaksa aku overtime untuk buat kerja, akhirnya berakhir jugak. Bosan gila kerja kowt. My free time is no longer available anymore. Tiap tiap hari buat rutin yang sama, bangun pukul 6.45am then tidur pukul 1.00am. Tapi apa yang agak membanggakan lah, aku takde lah gila tidur cam dulu. Even though aku kerja sampai pukul 10 or 11 malam, takdelah nak qada' tidur kan (mode bajet matured :)) kira after subuh tu aku jarang dah tidur. Kalw weekends pun sama. Bangga betul dengan diri sendiri


Dah, 3 minggu aku busy nak mati, akhirnya aku berjaya peroleh pleasure time aku balik kat ofis ni. Boleh download movies and show. Disamping boleh melayari internet dengan jayanya. haks.

sekarang ni ai dah ada business okay, even jadi tukang promote je but still business lah kan. and one more thing! sapa sapa yang nak kuih raya, bolehlah contact contact aku. Macam mana nak hantar tu kita pikir lain kali.hihi

actually start type entry ni pukol 11 lebih, tapi publish sekarang. hahaha. sebabnya, biasalah sejak kerja dengan akak2 and makcik2 ni, jiwa pun dah tak berapa nak remaja. berbual pun dah menghala ke kuih raya, langsir raya, baju kurung sapa paling cun.hahaha.
mengumpat PM aku topic paling hangat sepanjang masa :) pasal PM tu akan aku usahakan buat satu entry khas untuk beliau. kay lah, got to go. tiba tiba dapat kerja for contract department pulak. bye~

No comments: